Dfncgdm2022 aslhns 1 ekımden berı actık canım cunku evde kucuk bebek var bıde hafıften soguklarda baskadı ama yınede dusukte yakıyoz bızım ev yerden ısıtma herkez yaktıgı ıcın evıj ıcı sıcacık suan 🤗
kizinaasikbiranne aslhns Açalı 2. Ayımız 😁 ben istemiyorum ama eşim illa da üşüteceğiz çocuk var diye açıyor 😂😂
yareni aslhns Samsun’da da havalar çok soğudu karadeniz soğuğu 🥶Apartman merkezi sistem apartmanın cimrileri açılmasın dediği için buz gibi 🫠🫠🥲
defnesmom3 aslhns dün akşam açtık bir de bugun akşama doğru açtım devam ediyo hala yanmaya serinledi hava artık burda
denizalismom aslhns bizim burada da bugün bayağı serin be yağmurlu. Merkezi sistem olduğu için henüz açılmadı
diablanco Bizde 1 haftadır açık artık derece yükseltiyoruz yazın çöl sıcağında bile püfür püfür esen evimiz var yazın nimet gibi ama kışın böyle maalesef 🥹