meltemanneoldu aslhns ayy biz Kuşadası’ndayiz burası da soğudu ben klimayı açıyorum 1 haftadır sıcak esintiyi bugün de eşim açtı artık birden soğudu hava
defnesmam42 aslhns bizimde yerden ısıtma çocuk olunca biz erkenden açtık çünkü ev bir haftaya kendine anca geliyor tamamen
simseklivekalpli Hazom şimdiden yakarsak kışın naparız diyip ortama ayak uydurmaya çalışıyorum ben şimdilik🤣
Serife00 aslhns Kayseri’de yaşıyorum Erciyes’e kar yağdı artık kapanmaz doğalgaz açtık bu gün öncesinde klima ile idare ediyordum tek odayı ama evimde kuzey klima yetersiz kaldı.
suheyla92 aslhns biz daha acmadik o kadar soğuk degil bizim ev yaz kis sicak bir ev onun da etkisi büyük