edayilmaz aslhns bende Erzincan’ın ilçesindeyim olduğum yerde doğal gaz yok maalesef ama burada da sobalar yanmaya başladı artık ❄️🥶
Aselduru88 aslhns Kayseri epey soğuk ama merkezi sistem oldugu için açana kadar burnumzdan getiriyorlar
Gul-42 aslhns yer konya 22 eylülde actık ara ara ama bugun hep calısıyordu 35 de hıc kapatmadık buz buz kuru ayaz var
meliketekinn aslhns Çanakkale de yaşıyorum belki iki belki üç haftadır açık doğalgaz 23.5 derece içerisi ama ona rağmen soğuk yalıtım yok e bebe de üşümesin diye yanıyor