yogurtlupilav aslhns bizde apartmana yazdık “bebek var açın” diye. Açmazlarsa akşama cümbüş var a dostlar
ozlemeslem55 aslhns neredeyse bir aydır soba yakıyoruz köyler çok soğudu birde evde iki çocuk olunca erkenden yaktık.Kış erken geldi sanki bu sene .
2ogullu1anne Akdeniz bölgesindeyim. Aşırı soğuk degil doğalgaz açmadık henüz.Camlar,kapılar kapalı oturuyoruz.Akşam serin.Bugün bizim kışlıkları çıkardım.Kapıları sildim.Çocukların kışlıkları çıkalı bir ay kadar oldu.Yarın da oda,oda cam,perde halledecem.
ebrar_61 aslhns trabzonluyum burda havalar bi soğuyor bi sıcaklanıyor kombiyi açmadım ısıtıcıyla idare ediyorum 😅😅
cikolatahurma aslhns bana kalsa acmazdim şimdi ama merkezi heekes açalım diye karar aldıkları için mecbur açtık