prensesiinannesi Mugerrr ayaklarını. Bilek bölümüne ellerinizle düzelterek sürekli masaj yap canım düz yıtarak yap ki alışsın düzleşmeye
prensesiinannesi Mugerrr ayak bilekleri var ya oraları masaj yaparak düz tutarak ovala canım o yamuk tuttukça sen ellerinle bilekten düz tutarak bilekleri masaj yap
alpmila Mugerrr hayor değil canım siz söyleyince bende kızımın bacısına baktım aynı böyle yürüyüşü normalse hiç sorun olmaz hatta resim çektim atarım size
yummy16_ Mugerrr merhaba benim kızımda 14 aylık bizde x bacak çıktı röntgen de d vitamini eksikliğinden kaynaklanıyormuş  Mugerrr
MutluPrensesAnnesi yummy16_ d vitamini ben kullanmıyordum 6 aya kadar felan vermiştim doktor 13 aylıkken kullanacaksınız dedi o günden beri kullanıyorum Bıngıldağı hala kapanmadı d vitamini eksikliğinden oluyormuş şuan 18 aylık
Mugerrr yummy16_ evet bacak şekil bozuklukları d vitamini eksikliğinden oluyormuş. Büyük ihtimal Bizimde ondan oldu. Geçmiş olsun size D vitamini ile düzelir . W oturmamasına dikkat edin
Mugerrr MutluPrensesAnnesi bizim bıngıldak ile sıkıntımız kalmadı çok şükür. 1 yaşında kapandı. 40 günlükken kapanacak dediler o sebeple az az verdim. Yazında hep güneşe çıkardım. Sizin de bacakta çarpıklık var mı
Mugerrr alpmila bence aynı. Bizimki biraz zayıf. 6 tane diş çıkardı birkaç haftada. https://imgyukle.com/i/C0Ekqb