Mugerrr 15 aylık 1 aydır yürüyor. Arkadaşlar sağ bacağın alt kısmının dışarıda olduğunu çarpık olduğunu söyledi. Ortopediye randevu yok. Çocuk doktoruna 1 hafta sonra randevu var. Aklıma çok takıldı. Bıngıldağı küçük olduğu için D vitamini çok kullanmadık
visneli Bizim gönderimizede bakarmısınız bizde 35 günlüğüz bebeğimde de sanki aymj sorun var geçer die bi türlü doktorada sormadım bizdede sadece bi bacagı daha fazla belli ve sürekli tek bacagını kendine çekiyor
simseklivekalpli Mugerrr ilk resimde sol dizin arkası biraz içe doğru gibi geldi ama duruş kaynaklı da olabilir
prensesiinannesi Mugerrr korkma büyük ihtimalle alçıya koyarlar düzelir siz evde sürekli masaj yapın bizim de doğduğunda öyleydi geçici bi durum
alpmila Mugerrr hayor değil canım siz söyleyince bende kızımın bacısına baktım aynı böyle yürüyüşü normalse hiç sorun olmaz hatta resim çektim atarım size
prensesiinannesi Mugerrr ayaklarını. Bilek bölümüne ellerinizle düzelterek sürekli masaj yap canım düz yıtarak yap ki alışsın düzleşmeye
maygirl Mugerrr ortopedi gorsun.duzelir dwstek gerekiyorsa soyler.D vitaminden kaynakli olablir.aslinda d vit uzun yillar kullanilmasi gereken bisey.şuan bike dewam etseniz dogru olur.Dokrorunuza danışın bunu🌸