Mugerrr MutluPrensesAnnesi 2 yaşa kadar normal diyor doktorlar. Oğlumunda 15 aylıkken 1.5 1.5 tu 18 aylıkken gittiğimizde sertleşmişti . Doktor 18 aylıkkende kapanmazsa D vitamini başlarız demişti.
Mugerrr alpmila bence aynı. Bizimki biraz zayıf. 6 tane diş çıkardı birkaç haftada. https://imgyukle.com/i/C0Ekqb
alpmila Mugerrr bende bir fark göremedim bir şey oldıgunu sanmıyorum fotoğrafta gözüken bir şey yok içiniz rahat olsun
Mugerrr alpmila eltim hemşire ona da sordum o da öyle söyledi. Aklına çok takıldıysa ortopediye bir git dedi. Görümcemde 20 seneyi aşkın çocuk hemşiresi yürüdüğünü gördü birşey demedi hiç. Fark edilecek birşey olsa söylerdi diye düşünüyorum
prensesiinannesi Mugerrr ayak bilekleri var ya oraları masaj yaparak düz tutarak ovala canım o yamuk tuttukça sen ellerinle bilekten düz tutarak bilekleri masaj yap
sevgibkr Mugerrr hayır abla kaba eti dışa dönük sadece anne karnında pozisyondan kaynaklı birşey bildiğim kadarıyla sorun teşkil etmiyo
hsrt07 Mugerrr bebeğin bacağı gayet normal bence benim kızımda boyleydi büyüdü normal bacakları şimdi bir yaşında oğlumunda böyle doktor bı sıkıntı yok dedi
Mugerrr simseklivekalpli orası çok uzak normal hastane bile uzak. Talep oluşturmuştum 12 gün sonraya randevu çıkmış aldım bende