tahin amin amin amin, teşekkür ederim, maalesef etkilenmemek elde değil, bizim ülkemizde Allah korusun depremde enkaz altında kalsan sıkıntı, çıksan sıkıntı, ne can güvende ne mal güvende, daha 6 şubat yaraları doğru düzgün sarılmamış… Gerçekten çok üzülüyorum, Allah hepimizi korusun, bir daha büyük afetler yaşatmasın güzel ülkeme