dnzzynpmom dayes öyle olur canım 6 Şubat depremi evde yaşadım karşımda binalar çöktü çok yani aşırı zor korkunç bir durum Allah yaşatmasın Allah’ım hepimizi korusun
dayes dnzzynpmom ah size de tekrardan çok çok geçmiş olsun, inşaallah hiç kimse bir daha o günleri yaşamasın da şahit de olmasın
mamacitaa_ dayes geçen haftada oldu oralarda Allah korusun tekrarını yaşatmasın inşallah çok kötü bir durum çok yaşadık biz depremi en kötüsüyle
bossmomm dayes bende kütahyadayım çok sallandık uykudan çığlık atarak uyandım durmadı gittikçe hızlı sallandı sonra hafifledi çok korktuk hâla uyuyamadım
cikolatahurma Çok geçmiş olsun rabbim hayirlarla sonuclandirsin bu sene çok hareketli Kütahya ve yine geldi kış depremler artmaya başladı rabbim muhafaza etsin aynı acıları bir daha yaşatmasın..