Lolik erenefeg belki haklı olan bu doktordur ama tedbiri elden bırakmamak lazım. Benim oğlumada boyu uzun , kilosu boyuna göre az demişti doktor ama sağlığı , yemesi yerinde olduğu için üstüne durmamıştı. Sağlığı olsun varsın minyon olsun
balkizimcicekkiz PeekaBoo_ gelişim olarak geriden gelmesi Bi sorun mu acaba benim kızımda 3. Persentilde ilerliyor kendi çizgisinde büyüyor doktor kontrollerine de gidiyoruz
PeekaBoo_ balkizimcicekkiz fiziksel olarak gelişiminin geride olması yetersiz beslendiğini ya da vücutta bir eksiklik bir sorun olduğunu gösterebilir bu yüzden sorundur bizde esas sebep oğlumun çok iştahsızlık ve yemek seçen bir çocuk olmasından kaynaklıydı biz sorunu takviyelerle ve beslenmesine dikkat ederek düzelttik, oğlum besin alerjisi süreci geçirdiği için çok fazla vitamin eksikliği vardı bu yüzden takviyelrr bizde işe yaradı doktorunuzdan detaylı kan tahlili isteyebilirsiniz
Minik123m erenefeg herhangi bi vitamin önermiyor doktorlar özellikle sordum boy uzatan suruplar var argivit falan kullanayim mi diye onlar boy uzatma ülkenin boy ortalaması yüksek olurdu dedi
edsn1 Minik123m argivitin faydasını gördüm ben oğlumda o da alt sınırda seyrediyordu genel olarak hala minyon ama yaşıtlarını ortalama olarak yakaladı çok şükür ve bana argiviti çocuk doktoru önerdi classic olanı düzenli olarak hala kullanıyorum
ikiaslanannesi erenefeg erkek çocuk için evet 89 cm kısaymış mutlaka endokrine gidin. Bende randevu arıyorum endokrin için . Dun oglum 3 yaşına girdi 105 cm boyu. Bize de uzun diye endokrine yolladı. Hakkımızda hayırlısı 🌸
Oyle-iste ikiaslanannesi oglumunda aynı kimse bizi bir yere yönlendirmedi neden acaba ? Ne dediler size tam olarak?
Masalbebee erenefeg senin boyunda uzunmuş eşininki uzunda değil kısada değil ama sonradan mı uzar acaba benim kuzeniminde boyu uzamıyordu kilo alamıyordu iğneler vuruluyordu evde hep ama işe yaramadı
Dnckrn Oğlum 3yaş 10 aylık 99boyu açıkçası bende kısa mı dıye düşünüyorum bılgısı olan varmı 13/12/2021 doğum
ilenalemin erenefeg benim yeğenim de aşırı kısaydı gerçekten.ablam bir sürü hoca doktor gezdi yanlış hatırlamıyorsam 6,7.sınıftan sonra birden uzadı.şimdi de baya uzun
Usnac1995 erenefeg Komşumun oğlu 3 yaş 4 aylık. 95 cm falan. Benim oğlumun yanında kısa kalıyor mesela ama hiç bir doktor kısa demedi. Komşumda babasıyla ben kısayız ondandır diyor hiç takmıyor kafasına.
Mthnmmy Dnckrn 3 yaş 9.ayin içinde 96-97 cm olmuş olabilir, 15 kilo civari kısa mi ben de çok takıyorum kafama aile hekimine danismistim gelişim geriliği gibi bir durum yok ama takip edelim dedi endokrine yollandigini şimdi duydum
Prensesannesi32 erenefeg benimde 2.5 yaşında kızım 90cm 35+6 da 46cm doğduk ama bizde kilo bakımından geri geliyoruz
Kuzeymomss Lolik Aslında annenin boyu ve babanın boyu da gayet normal. Ki bence baba gayette uzun. Ben 1.62 eşim 1.66 eşim erkek olarak kısa mesela
ikiaslanannesi Oyle-iste evet persentilin ustunde boyu. Sizinkinin kilosu kac ? Uzman cocuk doktoru yonlendırıdı bizi yaşıtlarından uzun hormon testi yapılsın dedi