erenefeg boyu sağlık bakanlığından yayınlanan tabloya göre 3.persentilde ve maalesef gelişimi olarak geriden geliyor. Bir dönem oğlum kilo olarak 3.persentil boy olarak 10 persentil falandı bizim doktorumuz daha pozitif bir yaklaşım sergilemişti, hem besin alerjisi sürecimiz olduğundan hemde anne babanın minyon olmasından dolayı temkinli gidelim duruma göre detaylı tarama isteriz önce biz bir destekleyelim dedi, vitamin takviyeleri ve balık yağıyla 3 ayda 1200 gram aldı boyu da 6 cm falan uzadı öyle olunca doktor şuanlık sorun gözükmüyor rutin kontrolleri ihmal etme ara ara kontrol edelim gerileme olmazsa sorun değil gayet sağlıklı da bir çocuk demişti üstünden 1.5 sene geçti şuan 38 aylık 97-98 cm ve 14.800 gram, yaşıtlarıyla denk gidiyor çok şükür. Tabii ihmal etmeyin ama iştahsızlık bir bebekse önce vitamin takviyesi falan deneyin derim bir de doktorunuzun tavrından da çok hoşlanmadım başka bir doktorla da görüşebilirsiniz