Anneoldum35 b12, dvit, demir şurubu ve bir vitamin şurubu daha vermişti, kullandığımız alerji şurubunu değiştirdik (sonradan aldığımız ilaç bazı çocuklarda iştah açabiliyormuş onun için önerdi) bir de balık yağı başladık 3 ay çok düzenli hepsini tüketti. Bu süreçte ve devamında ben mümkün mertebe sağlıklı beslemeye çalıştım, yemeklerine çorbalarına ilimli kemik suyu koydum, kıyma karıştırdım, her gün muhakkak 1 yumurta yemesine özen gösterdim, haftada bir kaç gün kefir içer, her gün 1 kase yoğurt yedirmeye çalışırım, her gün en az 1 porsiyon mevsim meyvesi yedirmeye çalışıyorum bir de gün ışığı almasına özen gösteriyorum, biz bu şekilde yönetti süreci ama tabii her çocuk bir değil