eymeninannesi2704 tırnağımı çekmediki tırnağımın o batan yerden dibine kadar dik bi şekilde kesmiş o kısmı aldımı bilmiyorum ama dikiş atıldı direk açıkcası ilk hali sargıda olduğu için görmedim sonrada dikişleri aldırmaya gitmiştim ama ayağı komple uyuşturuyor evet acımıştı ama biraz dişinizi sıkmanız gerekir
Ama buna ihtiyaç olmaması için o batan yerine dediğim yöntemi uygulayın ben battığı zaman hala öyle yapıyorum