eymeninannesi2704 orkide2 sizin adınıza sevindim. Benimki fazla acımıyordu şimdi etim değil tırnağım acıyor anlamadım niye böyle oldu
eymeninannesi2704 orkide2 bacım Allah senden razı olsun şu dediğin losyon anca fayda etti valla dünyalar benim olmuş gibi hissediyorum öyle rahatladım
orkide2 eymeninannesi2704 ama sakın bırakma tırnak tekrar çıkıp yerleşene kadar devam et ben hala devam ediyorum hele duştan sonra sıcakla iyice açılıyor öyle sürüyorum öyle yap sende çok geçmiş olsun