Benim iki ayak baş parmaklarımın her iki tarafında da vardı önce acıyor da olsa kenardaki eti tırnaktan uzaklaştırmaya çalıştım törpü yardimiyla sonra fucicort diye bir krem var onu iyice sürdüm içlerine doğru uzun süre beklettim o şekilde iltihabı aktı ve geçti benimki de çok fenaydı kapalı ayakkabı mümkün değil giyemiyordum