SuMisalii ben sabrı geç bulanlardanım aslında. Biraz fazla beklenti, biraz yaşam şartları (maddi değil manevi) benim tahammülümü azalttığı bir dönem oldu ve bu tahammülsüzlüğümü en çok kızıma yansıttım malesef. Birkaç ay terapi aldım ve 1 senedir geldiğim noktadan memnunum. Elbette uykusuz kalıp zorlanacağım, yorulacağım, bunları bilmekle beraber fazla üzerinde durmuyorum çünkü başa gelen çekilir😁 nasip olursa bunları tekrar yaşayacağım. Dediğiniz gibi yaş da geçiyor. Ya bu sıralar, ya da hiç konumundayım. Hakkımızda hayırlısı artık