Başlık biraz ironi tabii. Ama fikirlerinizi almak istedim. Ben 36 yaşındayım, kızım 5 yaşında. Ara sıra 2. çocuk fikri aklıma geliyor ama ya ben, ya eşim henüz zamanı olmadığını, maddi olarak (ben özellikle manevi olarak) zorlanacağımızı düşünüyoruz. Rabb im nasip eder de yakın zamanda hamile kalırsam kızımla 6 yaş fark olacak. Açıkçası yaş farkının bundan daha fazla olmasını da pek istemiyorum, diğer taraftan benim de yaşım ilerliyor. Karar verdim verdim yani zaman daralıyor😁 2 çocuğu olanlardan hem fikir, hem tecrübe, tek çocuğu olanlardan da 2. çocuk ve kardeş konusunda fikirlerinizi merak ediyorum🌺