sessi maddi olarak da, manevi olarak da şu an gibi olmayız muhtemelen ama çok da zorlanmayız diye düşünüyorum. Yıkılmayız ama ayakta da kalmayız😁 çocuklarımızdan kısacağımızı da zannetmiyorum açıkçası Rabb im sağlık sıhhat versin iyi ilerleriz inşallah. Kardeşi olmasını istiyorum gerçekten, zamanımın dar olması, benim yaşım, kızımla olan yaş aralığı vs acele etme duygusu uyandırmaya başladı. Hakkımızda hayırlısı olur inşallah