[silindi] çok geçmiş olsun biz de 2 hafta kadar önce buna benzer bir süreç yaşadık çok zor oluyor Allah şifa versin tüm bebişlere. Bizim bebeğimiz bir yaşından küçük olduğu için bitki çayı, bal, pekmez falan veremiyorum doktorumuz kara mürverli bir takviye önerdi bağışıklık güçlensin diye o da alerji yaptı tüm vücudu döküntü oldu. Her gece yatmadan nebülozatörle serum fizyolojik uyguladık ve burnunu çekebildiğimiz kadar otribebeyle çektik. Ama sanırım en iyi faydayı göğsüne Vicks sürerek elde ettik. Tam göğsü de değil de gıdasının hemen altı diyeyim nefes aldıkça burnunu açtı bence. Yorumlarda cold mix gördüm ama bence çok keskin neredeyse acı bir kokusu var.