[silindi] kayınvalidem doktora giderken tembih etti bizi antibiyotik yazdırın diye ama doktorumuz gerek olmadığını söyledi 🤓 doktorumuz bize dedi ki aslında Covid salgını var, ama bebeğim çok ağır geçirmiyordu ve ateşi de çok yükselmediği için sürüntü falan alarak canını yakmayalım dedi. Bu bahsettiğim 20 eylüldü ve Ankara’da o hafta neredeyse herkes hastaydı. Demem o ki antibiyotik vermemesi iyi olmuş çünkü bebeklerimizin yaşadığı şey çoğunlukla viral enfeksiyon oluyor 🌸