[silindi] Geçmiş olsun Meloşuma 🥲 İyi, ileri bir şeyi yokmuş öyle düşünelim. Geçen kış Ata küçükken benimde başıma geldi birkaç ay sürdü bu süreç, geleneksel modern ne varsa her yöntemi denedim ama zaditen ve birkaç ilaç vardı onlar geçirdi artık öksürmekten tıkanmaktan uyuyamıyordu. Geleneksel olarak göğsüne ve ayak tabanına bebek viksi sürmek, limon-bal, bol bol C vitamini, ıhlamur-bal, bol bol su içirmek, serum fizyolojik en çok bunları yaptım zaten yöntemler hep bu tarz :( Pekmez falan ısıt diyorlardı ama onu yapmamak gerekiyormuş kesinlikle pekmezi falan ısıtma. Bize buharda hiç iyi gelmemişti. Başka bir sürü öneri yapılmıştı şimdi yazarlar kuzu hepsini. İnşallah geçer kurtulursunuz çooook can sıkıcı bir durum kronikleşmesi maalesef.