[silindi] geçmiş olsun ❤️🩹 ilk gebeliğim de kalp atışını duymuştum 4-5 gün sonra lekelenme oldu ilk gittiğimde normal bebek bi sorun yok kalp atışı var demişlerdi ama be duymadım yani ondan 2-3 gün sonra pembe ye döndü tekrar gittiğimde kalp atışı yok dediler kabullenmedim ilk başta başka bi doktora gittim kalp atışı yok değince kürtaj oldum ertesi gün genel anestezi ile 20 dk falan sürüyor kendine gelmeniz falan ama bünyenize bağlı durum değişir mi bilmiyorum ama rahim kendini toparlamaya başlayınca biraz sancı gibi bişey oldu bende 4 gün kadar sonra ama günlük hayatınızı etkileyecek bi durum değil eğer tekrar bebek düşünüyorsanız beklemenize gerek yok demişti çok çok geçmiş olsun tekrar 💖