[silindi] [silindi] Sağol yengem, diyecek bir şey yok pek fazla yiyecek ekmeği yokmuş, Rabbim böyle uygun görmüş 🤍
[silindi] etkafa Evet bende yarın olacağım, umarım süreç az sancılı geçer benim için. Sizede geçmiş olsun 🌸
annebalim_ [silindi] Allah kolaylık versın Benım Bebegım de 9 hafta olmasına rağmen 6 da kalmıştı 10 dk bı ıslem uyutup alıyorlar hafıf bı ağrı ıle uyanıyorsun sonrada adet surecı gıbı kanaman oluyor 10 gun sonrada btmıstı Benım