[silindi] bende 8+4 te kürtaj oldum gelişmemişti 15 20 dakikalık işlem çok uzun sürmüyor anestezi alıyorsunuz zaten bi kac gun kanama devam ediyor ama psikolojik olarak baya etkilenmiştim kurtajdan 5 ay sonra yine hamile kaldım sağlıkla dünyaya geldi sorunsuz ilerledik rabbim hayırlısı ile yeniden nasip eder evladınıza sarılın en büyük ilaç o gerçekten