SooMin Bu postları samimi bulmuyorum hiçbir zamanda bulmayacağım çünkü bana o iyi niyet geçmiyor. İyi niyetle yazıldığını düşünmüyorum. Ne yapayım senin çocuğun on kilo ilerde veya onuncu ayda üçlü cümle kuruyorsa? Ha birde eleştiriyorsun sonra kıskanç oluyorsun :) Arkadaşım artık diğer annelerin kötü hissetmesini geçtim baydın yani, tamam kıskanıyor olalım yeter ki bir sus artık tamam en iyisi senin, yemedik demek istiyorum.
Ha birde farklı bir konudan bahsetmek istiyorum, kilolu çocuk sağlıksız çocuk algısından da sıkıldım, kilolu çocuğu olan, iştah problemi olan çocukların annelerini teselli etmek için “kilolu çocuk sağlıksız çocuktur, asla kilolu olsun istemem” denmesini de yanlış buluyorum! Doktor musunuz nesine nereden karar verdiniz? Kilolu çocukları ve annelerini zorbaladıklarının, kötü hissettirdiklerinin farkında değiller. Her ikisi de sağlıklı olabilir buna ancak bir doktor karar verebilir. Bir zahmet bebekleri salın.
Demem o ki gelişim basamaklarını atlaya atlaya giden bazı çocukların annesi farkında veya olmadan çocuklarından faydalanıyor, yarıştırıyor. Bazı şeyler burada başlıyor…