SooMin 2 cocugum var hıc bı zaman kılo kıyaslaması yapmadım ,kimseye sormadım, hiç üzerine düşünmedim. Düşünülecek bı konu bıle degıl bence. Zaten doktor kontrol edıyor bi sorun varsa soyler. Kimi cocugun yapısı gereği zayıftır olur kimisi tombik olur. Hepsi normal. Anlamıyorum bu insanları neden sorgulanıyor sureklı bu kilo meselesı