SooMin
Ben bir de neye şaşırıyorum biliyor musun 5 yaşında bir çocuk diyelim birisinin kilosu 19 iken diğerinin kilosu 25 oluyor çocuğu 19 kilo olan anne diğerine diyor ki ne veriyorsunuz ne yiyor. Ya da 2 yaşındaki bir çocuk 18 kilo oluyor bir yandan da 4 yaşındaki çocuk 18 kilo oluyor 4 yaşındaki çocuğun annesi 2 yaşındaki çocuğun annesine maşallah ne veriyorsunuz benim çocuğum daha 18 kilo diyor. Halbuki 18 kilo 4 yaşındaki çocuk için çok iyi ama 2 yaşındaki bir çocuk için fazla yani fazla kilosu olan çocuklara maşallah deyip de kilosunu normal olan ya da zayıf olan çocuklara sağlık olsun deniyor. 😅