Niloyaametee saricamda kiralar uygun çoğu ev de eski sayilmaz ama hangi mahalleden tutacağınız cok önemli. Benim oturduğum yer sessiz sakin ama evden çıkıp yürüme mesafesi gidecek hiçbir yer yok. Yollari yokus esim olmadan markete bile gidemiyorum geldiğimden beri eve tıkılıp kaldım cocuk için de imkan yok cevremde. Evin çevresini iyice araştırmadan tutmayın ben hiçbir şey yapamamaktan kafayı yemek üzereyim. Burdan merkeze gitmek de zor uzak yani çarşı avm vs