aysegok31 Bizde bu yıl hataydan geldik Adana’ya ama ben özellikle depremi 9. Katta yaşadığım için müstakil istedim evi sarıcamda 3 katlı müstakil bulduk 2. Kattayız mahalle komşular çok iyiler çok memnunum eski komsuculuk hala burda devam ediyor
gzaydnlgm_034 Niloyaametee kesinlikle kira çok fazla daha önce istanbuldaydık şuanki kiramız istanbulla yarışıyor…
Niloyaametee AzraTalha 5 senedir burday mışsınız . Tayin için göndermiyorlar mı siz mi istemiyorsunuz
AzraTalha Niloyaametee yok canım eşimin işinden dolayı değil adanalı olduğu için burdayız yani temelli🤣
Tazeanne0134 Niloyaametee tabiki de öyle zaten o yüzden geldik istanbul’dan yoksa orası çok daha rahattı inan her anlamda ama çocuklar için geldik en çokta çünkü çok tek kalıyorlardı oğluma o kadar iyi geldi ki onun buradaki mutluluğunu gördükçe iyi geldik diyorum hep mesela dün annemlerdeydik bugün akşama köye kaynanamgile gidecez hafta sonunu orada geçirecez çocuklar bayılıyor
Niloyaametee zeyneppce şu an işlek bir cadde de oturuyorum ona rağmen dışarı çok az çıkıyorum çıkıncaya kızımı sadece parka götürüyorum ama tabi yokuşlu bir yerde olmasın. Tanıdığınız kimse yok mu arkadaşlık kurabileceğiniz
Niloyaametee Tazeanne0134 malesef çocuklar etkileniyor. Bunu daha yeni anladım sürekli yalnız kalıyoruz kızımla
Tazeanne0134 Niloyaametee etkilenir hem de çok o yüzden geldik kızım 9 aylıktı geldiğimiz de oğlum da yeni 3 yaşına girmişti 2023 depreminden hemen sonraydı geldiğimiz