Niloyaametee Sarıçam da oturan var mı ? Ev kiraları bildiğim kadarıyla uygun ama yaşayanlardan daha net bilgi alırım diye düşündüm nasıl bir yer nezih bir yer mi yoksa kötü bir yer mi? Seneye oraya taşınmayı düşünüyoruz da
AzraTalha Niloyaametee sarıçamda hangi mahallede olduğuda önemli. Ben çok memnunum huzurlu sakin ve çocuk için güvenilir bi yer
elfygz24 Niloyaametee elif su uludağ mahallesi diye bi mahalleye taşındık yeni yerleşim yeri genel olarak kiralar uygun ama hiç sosyalleşme alanı yok süper market falan yok sadece bim şok 101 var
Mustafacinar_01 Niloyaametee Elif su Uludağ mahallesinde oturuyorum sakin huzurlu bir yer yemi yerleşim olduğu için biraz yol yapım çalışması var yeterli market var kapalı oyun alanı var yakında ama park yok kiramız 14 bin
Tazeanne0134 Niloyaametee biz Adana’da Sarıçam şahintepe mahallesinde oturuyorum daha önce İstanbul Şile de yaşadım 2 sene olacak şahintepe ye taşınalı normal bi mahallede oturuyorum sokakta kimseyi bilmem pek çocukları da stadyumun oradaki parka götürüyoruz eşim ile hafta sonları da genelde ya annemlerde ya da köyde kaynanamlarda geçiyor
Niloyaametee Şu an tellidere den oturuyoruz kirası fazla geldi. İşlek bir yerde oturuyorum ama işlek olmasının bir avantajı olmadı bana pek ☺️
Niloyaametee AzraTalha yani aslında çok bilmiyorum. Yanlış bilmiyorsam lojmana yakın yerde tutmayı düşünüyoruz
AzraTalha Niloyaametee bende çok bilmiyorum Ankara’dan geldim ama eşim adanalı ben çok seviyorum bu tarafı. Sarıçamda yeni yapı olarak yeni stadyum çevresi çok güzel bizim kiramız 9 bin havuzlu falan bi binada oturuyorum. 2 yıl olacak. Yeni oturanlar da en fazla 12/13 civarı kiralıyor
AzraTalha Niloyaametee yakında var yada merkeze oyun alanları var ücretli oralara götürüyoruz. Oyun salonları
AzraTalha Benimde burda kimsem yok eşimin ailesi burda. Doğum yaptım ailem gelemedi çok zor zamanlar geçirdim piskolojik olarak çok yanlız kaldığımı hissettim
Niloyaametee AzraTalha aileniz nerde oturuyor. Zor oluyor tek çocuk büyütmek kimsenin olmayışı. Bildiğin kadarıyla tüm polisler sarıçamdan ev tutmuş arkadaşınız yok mu
AzraTalha Niloyaametee ailem Ankara da. Ve benim 3. Bebeğim yorgunluktan sürekli yatacak yer arıyorum uykum geliyor. Tek başına çok zor gerçekten. Evet sarıçamda memur çok hastanelere yakın olduğu için genelde hastane çalışanları askerler infaz korumalar adliyedeki çalışan memurlar askeriyedekiler hep bu tarafta oturuyor. Böyle olduğu içinde güven veriyor insana
AzraTalha Niloyaametee var bikaç arkadaşım ben yeni doğum yaptığım için pek görüşmeye de vaktim olmuyor açıkçası.
Niloyaametee elfygz24 sizde mi yeni geldiniz Adana ya . Sosyalleşme tabiki önemli ama süper market çok önemli değil benim için zaten eşim gerekenleri alıyor ben gitmiyorum