defnesmom3 simseklivekalpli geçen sene ebebekten 2,5 tog almıştım memnunda kaldım bu sene de tam olur yine onu kullanicam
user2406 defnesmom3 bende 2.5 aldım ama kalın geldı terlıyorlarmı tek ıcıne zıbın bezle mı yatırıyoaunuz
cennetkusum16 simseklivekalpli 1.5 tog almıştım idealdi. Şimdi yine 2 tane almayı düşünüyorum. Bide bizimkinin kolları çıtçıtlıydı her mevsim kullanmalık. Trendyoldan almıştım..2 .5 tog çok kalın oluyor aşırı terliyor
m0myy Owli aldım, bebeğim iki aylık. 0.5 tog. Şu an kundak şeklinde kullanıyoruz, dönüşebiliyor. 3 yaşa kadar kullanılabiliyor
bestos simseklivekalpli e bebekten 2 tog aldım biraz kalın ama evimiz soğuk oluyor o yüzden. Terlerse içine atlet giydiririm sadece.