Hazır kış geliyorken alanlar almayanlar düşünenler, hangi uyku tulumunu aldınız/alacaksınız? Önerileri tek postta toplayalım ✨
Biz yorni uyku tulumu kullanmıştık. Tog yok 1.5-3 ve 3-6 yaş olarak iki seçeneği var, zaten görseldeki gibi olduğu için büyük olması sorun yaratmıyor kolaylık sağlıyordu.
