Mynameisugu ben hamileyken hep sorduğumda kimse detay anlatmadan ben tulum kullanmadim battaniye kullandım diye diye kafamda bisey canlanmadıgi için almamıştım. Doğumdan sonra ilk zamanlar anlamıyorsunuz tabiki bebek dönmediği için sıkıntı yok. Ama bebek döndüğü zaman battaniyemin altına kayabiliyo, battaniye yüzüne fln gelebiliyor sonra dahada büyüdüğü zaman döndüğü zaman üstü başı açılıyor yada hiç örttürmüyo. Benim kızım bişey örter örtmez uyanıyordu yaa o yüzden eninde sonunda almıştım. Daha yeni üç yaşına girdi, havalar soğuduğundan beri battaniye örtüyorum ama dönünce açılıyor tabiki üstü fln. Ve kolları hep dışarıda uyuyo. Kışın evimde çok soğuk oluyor o yüzden tekrar alcam uyku tulumu, tüm vücudu sıcak olsun diye. Öyle alışkanlık yapacağını sanmıyorum zaten büyüdükçe hevesleniyorlar battaniyede yada yorganda uyumaya benim kız öyle yani. Ama döndüğü zaman çok açıldığı için kışında evim çok soğuk olduğu için bende iç yaşa göre yenidem alacağım♥️♥️🥰🥰