uykuyusevmeyenbebe [silindi] yarın sabaha kadar kendime zaman tanıdım 🤣 baktım sabah gelen giden yok hemen bi test yapacağım.😌
bianneo uykuyusevmeyenbebe bu ay ben de 4 gün geciktim stres oldum vallahi. Test aldım hemen ama negatif tabi sonra regl oldum şükür de rahatladım.
uykuyusevmeyenbebe bianneo yarın benimde 4.günüm olacak 3 aydır da çok düzenli geliyordu bu ay bi şaşırttı beni :) bende sabah test yapacağım.. aslında karnım da hafiften ağrıyor umarım sabaha gelmiş olur da bende bi rahatlarım 😌
pinar180 uykuyusevmeyenbebe benimde 6 aydır çok düzenliydi doğum yaptığımdan beri her ay gününde olurdum. Geçen ay 20 gün geçti oldum 2 kere kan ve sayısız çubuk test yaptım. Hepsi negatif . Bu ay da 25 gün geçti yine kan ve çubuk test yaptım bi sürü negatif çıktı. Korunuyoruz da bi anda niye böyle düzen bozuldu anlamıyorum ya :((
birbeyazoglanbirkarakiz Benimde 2 gün gecikti yarın 3 olacak ama az önce olacağıma dair hafif bir lekelenme gördüm gibi oldum içimdeki korku azaldı 😅 umarım sabaha tamamen gelmiş olur 🤲🏻🥴
uykuyusevmeyenbebe birbeyazoglanbirkarakiz ahh ne güzel ☺️ benimki hala gelmeyi beceremedi uzak yollardan geliyor herhalde 🫠
meliketekinn uykuyusevmeyenbebe dünden beri takip ediyordum formunuzu test sonucunu görünce Bi korkmadım değil 🙂 bende doğum yapalı hemen hemen 6 ay oldu ama hiç regl olmadım ama korunmasız ilişkimde olmadı bakalım. Sizin içinde hayırlısı olsun 😁
uykuyusevmeyenbebe [silindi] kızım 18 aylık daha 2 yaş 3 ay sanırım 😩 az önce eşime arayıp söyledim adam sevincinden uçtu resmen 🙂↕️ sanırım şuan bir tek sevinemeyen ben ve kızım 🥲
Oguuu26 Olan olmuş hayırlı olsun ama korunmayıpta böyle şeyler yazmak bana saçma geliyor açıkçası 🤷♀️ ha korunursun yinede Rabbim verir ona bir şey diyemem ama bile bile lades yapıyorsunuz madem totom yemiyor test yapmaya falan demeyin yani
uykuyusevmeyenbebe meliketekinn o zaman sizde gram şüphe yok 🤣🤣 ben eşime kanarak kazaya kurban gittim hani 1 tanesine kanarsın da 2-3 niye 🤦🏼♀️ böyle olacağı belliydi ama ben kızıma da zor hamile kalmıştım 2 sene uğraştım doktor doktor gezdim ve ne bileyim olmaz diyordum hani çünkü kızımda zor olunca 🫠 umarım test bozuktur🤣
[silindi] uykuyusevmeyenbebe Kabullenmesi biraz zaman alıyor, bende ikinciye hamileyim şu an 8 haftalık, öğrendiğimde bende pek sevinmedim ki isteyerek oldu benimki öyle bir çelişki daha çok korku sarıyor insanı, oğlumla arası 28 ay olacak sanırım bizimde 😅
aysegull2812 uykuyusevmeyenbebe gecikmenin 45. Günü ama ben stres bombası😀 doğumdan sonra sadece 2 kez regli oldum daha da olmadım beklemedeyim 🫡
Pamuk_esos uykuyusevmeyenbebe benim 3 aydır gelmemesi 😁 Zaten hep düzensiz geliyordu. Bekliyorum gelen yok Doktora görünecegim.
meliketekinn uykuyusevmeyenbebe aklınızda kalmasın bir iki test daha yapın 😁😁 ama belli olmaz belki bu sefer kolay olmuştur,
aysegull2812 uykuyusevmeyenbebe aynen öyleee ama benim kistlerim var ondan böyle hayat boyu hep düzensizdiii