meliketekinn uykuyusevmeyenbebe aklınızda kalmasın bir iki test daha yapın 😁😁 ama belli olmaz belki bu sefer kolay olmuştur,
uykuyusevmeyenbebe meliketekinn az önce lekem gelmeye başladı ben bu işten bişi anlamadım 🤣 kan vermeye gideyim bari 🙂
aysegull2812 uykuyusevmeyenbebe aynen öyleee ama benim kistlerim var ondan böyle hayat boyu hep düzensizdiii
uykuyusevmeyenbebe aysegull2812 doğumdan önce benim de düzensizdi hemde çok ağrılı geçiyordu enteresan bir şekilde doğum sonrası ağrı bitti düzenli gelmeye başladı özellikle de 3 aydır tam gününde geliyordu.. az önce de lekem gelmeye başladı umarım test bozuktur 🙂↕️
[silindi] uykuyusevmeyenbebe Kabullenmesi biraz zaman alıyor, bende ikinciye hamileyim şu an 8 haftalık, öğrendiğimde bende pek sevinmedim ki isteyerek oldu benimki öyle bir çelişki daha çok korku sarıyor insanı, oğlumla arası 28 ay olacak sanırım bizimde 😅
uykuyusevmeyenbebe [silindi] allah kolaylık versin sağ salim alın kucağınıza evladınızı inşallah..şu an nedem bilmiyorum inanın sevinemiyorum çok garip ama sevinemedim 😔 vicdan azabı çekiyor gibiyim inşallah test bozuktur diye dua ediyorum..
uykuyusevmeyenbebe Pamuk_esos haydi bi cesaret kalkın ve testi yapın 🤣 en azından şüphe kalkıyor ortadan 🙂
[silindi] uykuyusevmeyenbebe Amin inşallah, yakınınızda hastane varsa kan verin netleşsin bari ama sanmıyorum bozuk olacağını çok net çıkmış çünkü 🥲
uykuyusevmeyenbebe [silindi] lekem geliyor olunca acaba mı ki dedim 🙂↕️ öğleden sonra kızımla eczaneye gidip test mi alsam bi kaç tane daha acaba..yakınımda da hastane yok sağlık ocağı var ama onda da kanı öğleden sonra almıyorlar sanırım
kirmizielma uykuyusevmeyenbebe ben bir rüya gördüm herkes maglum olmuş kesin hamilesin dedi test yaptım bazısı negatif bazısı pozitif çıktı vs vs derken 14 gün gecikme sonunda regl oldum 🙊 hala niçin pozitif çıktığını anlayamadım testlerin ama 😂 mevsim geçişinden gecikme oldu sanıyorum
uykuyusevmeyenbebe meliketekinn evet az önce sağlık ocağındaki doktorumla görüştüm kanama yerleşme olabilir dedi yarın da test yap oda pozitif çıkarsa kan ver bi dedi öyle yapacağım bende 🙂
gulsimacansu58 uykuyusevmeyenbebe aman allah korusun kızım 7 aylık dsha istemiyorum düşünmüyorum ikinciyi Allah isteyene versin ama tabi biraz Yusuf Yusuf olmuyor degilim. Adet olmak için dua ediyorum