Serifealya bugun stres olmaya başladım ama şu dönemde kilo da almadım fakat sık sık idrar yolu enfeksiyonu oluyorum diye bu ay zühre ananın bi macununu aldım araştırdığım zaman regl döneminde kullanılmamadı gerektiği ,lekeyi çoğaltma ihtimali olduğu yazıyordu ben aklıma geldikçe 2 yada 3 kaşık anca yemişimdir acaba o mu etkiledi diye düşünüyorum..birde bu ay bi kaç kez korunmasız ilişki olunca aklıma herşey geliyor 🥲