slm25 tugbayigitsari 15 bin 200 ortpdiden. Hic muayne birsey olmuyorsun Doktoru gormuyorsun bile parayi öde 3 bucukta rapor hazir
slm25 unsl peki bana subat için lazım . Simdiden bi gidip sorup görüşsem olur mu acaba . Yoksa yakın bir tarihte mi gitmek gerek ?
slm25 cicek_1_2_3 evet 3 4 gun oncesen gidip randevu almalisiniz . Sonrada rapor icin gitmelisiniz . Diger turlu vermiyorlar .
cicek_1_2_3 Zeynoahsen ilk umutu duydum ama almadım ben de ilerleyen zamanda ordan almyindusunuyorum şuan Ortadoğu’dan aldım
minnoshan Merhabalar ben de şubat ayında almak istiyorum bebeğim 3 aylık olacak ve şehir dışından geleceğim alabilir miyim acaba bilginiz var mı
Zeynoahsen unsl bugün gittim doktor beye yarın 10 gün yazacak üzerine 30 gün de heyet vereceğim dedi. Size ne kadar teşekkür etsem az🙏🌸
slm25 Zeynoahsen merhaba . Rapor icin geldiginizi mi söylediniz acaba giriste . Birde doktora ne dediniz bebek icin mi olduhunuz soylediniz . Süreci anlatır misiniz
yildizzz_ Zeynoahsen mamak suyamı gıttınız hangi dr gittiniz benimde ihtiyacım var mamakta oturuyorum hangı bolumden alıp nasıl bı yol izlemeliyim yardımcı olursanız çok mutlu olurum telekkurler
alya3105 Zeynoahsen doktora ne dediniz acaba? Pazartesiye randevu aldim . ilk defa alacagim heyet raporu. Yardimci olur musunuz?
Hemsire_annee Zeynoahsen neyden veriyor tanıyı ne olarak giriyor. Birde röntgen vs sisteme girmesi gerekiyor mu acaba soruşturma olursa
Hemsire_annee Zeynoahsen gerçekten çok merak ettim bende almak istiyorum ama sağlıkçı olduğum için problem yaşamak istemiyorum soruma cevap verirseniz çok mutlu olurum. Hastalık olarak ne belirtti raporda kırık , tendom vs ne yazıyor