cicek_1_2_3 boncuke rapor aldınız mı hocam , bu ay tepe tıp merkezinden alacağım gosursmeye gdiecegim pazartesi günü
yildizzz_ seda1525 merhaba tam olarak hangısınden hangı bolumden aldınız ocak 24 de benımde iznşm bıtıyo almam gerek
yildizzz_ seda1525 hangi bölüm direk söleyebiliyımuyuz bilgi için çok tesekkur ederım bebeğim 2 aylık iznim bitecek benimde ocak 25 de