Zeynoahsen ben öğretmenim , belediye kreşindeyim , ve sorun etmediler , bebeğini büyüt gel hocam sıkma kendini dediler sağolsunlar , yok yok yanlış anlamıyorum. Bende ilk duyduğumda inanamadım korkarak gitmiştim hastaneye , ama ücret falan almadılar , sadece muayene ücreti ödedim , kesinlikle alırsın sende