mamacitaa_ yagmurpoyrazcan ya hemen hemen aynıymışız benim de boyum 168 şu an 76 kiloyum hedefim 68-70 arası olabilmek inşallah âmin🫱🏻🫲🏼🥹 82 den düştüm 🤩
_muzikutusuu 310524 henüz kurulmadı eklerseniz oluşturacağım hem birbirimizi gaza getirmiş oluruz aylık kilo kontrolü yaparız çünkü benim böyle bir şeye ihtiyacım var 😂 başlayınca pes ediyorum hemen
Nalia sala16 canım önce gece yemeyi kestim.sonra günde iki öğün yemeye başladım daha sonra tek öğüne düşürdüm ama ben hiç kızartma tatlı hiç birini kesmedim bi de artı olarak bromelin şurubu ve yeşil çay tüketiyorum ödemleri atması için
mamacitaa_ yagmurpoyrazcan bir ayda verdim canım. Diyet de yapmadım sadece kendim dikkat ettim porsiyon kontrolü yaptım aburcubur yemedim ekmek hiç yemiyorum bu şekilde ilerliyorum. Spor hiç yapmadım.
yagmurpoyrazcan mamacitaa_ paketli gıda zaten en büyük düşmanımız bence ya. Birde eşim sağ olsun diyete ilk başladığım günden beri eve tatlılar dondurmalar dolduruyor inat yaoar gibi 😂
Nalia yagmurpoyrazcan valla ben de öyleydim gündüz çok yemiyordum ama geceleri çok atıştırıyordum önce gece yemeyi kestim sonra iki öğün yemeye başladım şimdi tek öğünle günü bitiriyorum
ucoglanannesi yagmurpoyrazcan ben ben 🙋🏻♀️ ben aslında mecbur diyete girdim bebegim de alerji belirtileri vardı bir aylık gluten şeker süt ürünleri kesince iki haftada 6 kilo verdim iki hafta daha diyetteyim ama bünyem alıştı artık canım şekerli şeyler hamurişi istemiyor istedğim kiloya ulaşana kadar diyete devam
yagmurpoyrazcan mamacitaa_ hemde çok 😂😂 ama istikrarlı bir şekilde asla karşı koyamayacağım şeylere bile karşı koydum