@“yagmurpoyrazcan”#p3722112
yagmurpoyrazcan ben de öyle ama yavaş yavaş alışıyor insan. Emzirince bir de bebeğim sabaha kadar defalarca uyanınca zor oluyor acıkmamak elde olmuyor☺️ Diyetisyen gözetimiyle başladım ben de ama öncesinde kendim de biraz porsiyon kontrolü yapmıştım. Toplamda 3-4 kilo verdim. Devam🥳🥳