Gamzelikiz_34 MutluPrensesAnnesi sağ ol kuzum benim Rabbim kötülükten korusun kötüydü bayağı 23 Nisanın korkusu da vardı çay içiyordum o panik beni mahvetti küçük kızımı hemen giydirdim büyük kızımı hemen giydirdim sonra durdu güzel bir dua ettim
Gamzelikiz_34 Sare_nuhaninannesi_05 o gün çok kötüydü ya o zaman evdeydim üçüncü katta oturuyorum yer yerinden oynuyor çocukları alıp da dışarıya atmak zor oldu eşim de işte hemen anneme geçtim o endişe o korku bir de ben de panik atak var annem hemen evden aldım bayağı bir dolandık parklarda😞
Sare_nuhaninannesi_05 Gamzelikiz_34 O gün biz ailecek dışarı çıkmıştık piknikteydik eşim yanımdaydı Allah’tan o kadar korktum ki orman olduğu için o gürültü o ses titreşim yerden daha derin hissediliyordu o an sadece kızıma sarıldım dua ettim.🥹
Gamzelikiz_34 [silindi] aynen bir tanem hayat normalde uzun deseler bile hayat çok kısa bazı insanların yüzünden böyle oluyor
Gamzelikiz_34 Sare_nuhaninannesi_05 kendimizi unutuyoruz zaten direk yavrularımızı düşünüyoruz aklıma Hatay’daki depremler geliyor böyle olduğu zaman çok can kaybı oldu ya bir daha o şeyi yaşamayalım inşallah
Gamzelikiz_34 MutluPrensesAnnesi kızım hemen bir panik yaptı anne deprem dedi bir baktım sandalyenin altına sığınıyor ne yapıyorsun kızım dedim öğrendim anne böyle böyle diyor hadi anne gel gel sen de diyor bana o beni bayağı bir duygulandırdı bugün😔😔😔😔😔😔 onu korkması beni çok mahvediyor
Sare_nuhaninannesi_05 Gamzelikiz_34 inşallah kuzum anne olunca öncelik evlat oluyor hem kızım hemde hamileyim şuan ikisini düşününce kötü oldum
Gamzelikiz_34 MutluPrensesAnnesi daha yine de babamı aradım çok şükür o da iyiymiş o da bana dedi kızım dedi annenin yanına geç dedi birazdan anneme geçeceğim
aptalliketme Gamzelikiz_34 Çok korkuttu hastaydım yatıyordum uykumdan uyandırdı Oğlumda hissetti ağladı anne çıkalım diye
Gamzelikiz_34 aptalliketme ay kurban olayım ya çocuklar da baya korkuyorlar haliyle biz de korkuyoruz Allah’ım bir daha yaşatmasın