Gamzelikiz_34 aptalliketme ay kurban olayım ya çocuklar da baya korkuyorlar haliyle biz de korkuyoruz Allah’ım bir daha yaşatmasın
aptalliketme Gamzelikiz_34 Peş peşe artçılar oluyor İnşallah bunlar artçıdır evdeyiz hastayız diye çıkmadık🤦
Gamzelikiz_34 aptalliketme aynen ufak ufak sarsıntı oluyor Rabbime emanetiz Rabbim korusun bu arada çok geçmiş olsun canım benim
goldengate Gamzelikiz_34 cok sukur yok hemen eve geldim biraz disarda durduk eve ciktik napicaz havalarda soguk mecbur eve giricez
Gamzelikiz_34 goldengate aynen canım benim çocuk var sonuçta Allah korusun çocuğu daha çok riske atacağız zaten bir tanem ölüm varsa her türlü bulur bizi kaçmakla hiçbir yola varamayız
Sare_nuhaninannesi_05 Gamzelikiz_34 inşallah kuzum anne olunca öncelik evlat oluyor hem kızım hemde hamileyim şuan ikisini düşününce kötü oldum
minikmisimben Eşim hissetti biz büyük kızımla ayaktaydık iyi ki hissetmedi kızım. Küçüğüm de yerde yatmış oynuyordu 15 aylık deprem olurken kalkıp oturmuş sağa sola bakmış