hepyerdeyizz Geçmiş olsun hisseden ve yaşayan herkese . Denk gelismi bilmiyorum ama 6 aylık bebeğim ağlayarak kalktı tam o sıralarda normalde gülerek kalkar 🥹
Sare_nuhaninannesi_05 Gamzelikiz_34 Ben de hissetmedim maalesef İstanbul da yaşıyorum hissedilmiş binada ki komşularım vs de hissetmiş hep ama ben hissedemedim eşim ve Eltimin mesajı ile haberim oldu benim de Allah korumuş 🥹
Gamzelikiz_34 Sare_nuhaninannesi_05 Rabbim korusun bir daha esirgesin çok kötü bir şey ya deprem Allah’ım korusun😞
Gamzelikiz_34 hasibekar aynen hemen aklıma kaynım geldi o da orada çalışıyor çok şükür iyiymiş Rabbim bir daha yaşatmasın
Alya-Sena Gamzelikiz_34 ist pendikdeyim ocakta çaydanlık titriyordu sonra koltuk titremeye başladı kısa sürdü
Sare_nuhaninannesi_05 Gamzelikiz_34 amin canım Allah kimseye yaşatmasın en son 23 Nisan’da olan yeteri kadar psikolojimi bozdu zaten🥹
Gamzelikiz_34 Sare_nuhaninannesi_05 o gün çok kötüydü ya o zaman evdeydim üçüncü katta oturuyorum yer yerinden oynuyor çocukları alıp da dışarıya atmak zor oldu eşim de işte hemen anneme geçtim o endişe o korku bir de ben de panik atak var annem hemen evden aldım bayağı bir dolandık parklarda😞