ozge_yasin_budak Aliyeahsen canım benşm kızım 9 aylık ben öğlen uykusundan uyandığında veriyorum ben 5 tane bebe bisküvisi 2 ölçekte mama 90 ml su karıştırıp öyle yediriyorum
ozge_yasin_budak Hafizenr canım benim kızım 9 aylık öğlen uykusundan sonra 5 tane bebe bisküvisi 2 ölçekte mama 90 ml su karıştırıp öyle yediriyorum
Songul_hamza Hafizenr ben koymaya başladım sadece normlde anne sütü aliyo 6 aylık şuan geceleri aşırı sık uyaniyo diye denemek istedim bir haftadr akşamları uyutmadan vriyrm en azından iki üç saat uyuyo ama son iki gundr uyku yok
Acemi_anne Hafizenr ben veriyorum artık 11 aylık çünki bişey yemiyor çok sevdi bu bisküviyi kendim yaptım hemde makarnavitmadan sipariş ettim keçiboynuzu doğal yemedi onu
Hafizenr Acemi_anne bende kendim yaptım kuzum markettekilere bin basar valla daha da lezzetli ☺️ afiyet olsun miniklerimize😇
ozge_yasin_budak Hafizenr yok canım muhallebiden biraz sıvı yap istersen suyu göz kararı sen ayarla ben 90 ml dedim ama aslında göz kararı koyuyorum muhallebi gibi falan oluyor
Poncikmom25 Hafizenr merhaba bebe büsküvi si tarifini paylaşırmısınız ben internetteki tarrifle yaptım içi hamur oldu malesef neden bilmiyorum çok ta güzel di tadı ama hamur oldu 🤷♀️
Hafizenr Poncikmom25 bir çay bardağı tam buğday unu, bir çay bardağı pirinç unu veya yulaf unu, Bir yemek kaşığı irmik, Bir yumurta sarısı, yarım çay bardağı peynir altı suyu, Bir yemek kaşığı yoğurt, iki yemek kaşığı tereyağı 👍 benim tarif bu kuzum çokta güzel oluyor tavsiye ederim ama ben bir yemek kaşıği kadar ama dolu dolu değil pekmez yada hurma özü koyuyorum daha lezzetli oluyor 😇💙
Hafizenr Poncikmom25 hamur olması ya kalın kaldı yada fırından kaynaklanıyor herhalde kuzum benimki hiç öyle olmuyor ama bide bunu dene bakalım.
cankuzularim Hafizenr kendim yaptığımdan koyuyordum ama mama ya değil sütün içine koyuyordum devam sütünü tek başına tüketmesi daha saglikli