meric sma mama kullanıyorduk 2 numaraya geçince hiç bir şekilde iceremiyorum. Biliyorum tabiki sağlıklı değil ama bugün kendim yaptım bebe bisküvisi gayet güzel oldu. Mama içmeyen bebeklerin böyle içtiklerini duymuştum sadece Ondan sordum. Ama bu böyle olmayacak mecbur başka mama aldırdım eşime.