Svgcarim çok geçmiş olsun sizlere de, çok zor bi durum benim 7 8 aydır gecem gündüzüm birbirine karıştı her an birşey olacakmış gibi his sanki bir kalbim çarpsa acaba kalp krizi mi kafaya yedirir adama psikoloji, bana da çoğu insan senin elinde kafada bitireceksin diyorlar ama olmuyo bazen hooop diye bitiremiyor insan sanırım az daha zamana ihtiyacım var, inşallah geçer dualarınıza talibim birbirimize dua edelim ben hastalığın her türlüsünü anlarım ama psikoloji sanırım en zoru en berbat olanı, namazla daha da ferahlıyorum hamdolsun geçecek bu günlerde biliyorum bu bir süreç, şuan bende ilaç kullanıyorum ama size birkaç sorum olucaktı ilaç kullanıyor musunuz şuan hala, yada kullandıysanız kaç sene kullandınız terapi vesaire destek aldınız mı acaba, cevaplarsanız çok çok sevinirm (bu arada kusura bakmayın anca gelebiliyorum buralara bildiriminizi yeni görebildim🥲)