benbuyum tabiki 😊 ben hiç ilaç kullanmadım yaşım 24. Benimki panik atakmıydı bilmiyorum kendimi çok kötü hissediyodum içimden hiç bişey yapmak gelmiyordu, neyden korktuğumu bilmiyodum ama çok korkuyodum yani farklı bi duygu. Evde tek kalamıyodum her an kötü bişey olacakmış gibi hissediyodum. Kimsenin beni anlamadığını düşünüyodum. kalp çarpıntısı, nefes darlığı, baş dönmesi kafayı yemek üzereydim bide yeni doğum yapınca kendimi çok yanlız hissettim. Benim annemde panik atak vardı aynı belirtiler oluyomuş onda da. Belediyenin psikoloğu olduğunu öğrendim başvuru yaptım hemen dönüş sağladılar. Ben 3 seans gittim aslında 6 Seans .o gün şehirdışına çıktığım için gidemedim iptal oldu. 3 seansta bile çok iyi geldi konuşmak derdimi anlatmak