simseklivekalpli goldengate damacanaya ağzını dayıyor direkt🤣 gece değiştirirsem uyanır ve uyumaz, sabah değiştiriyorum o yüzden mecbur
simseklivekalpli Mariposa yok çiçeğim bugün evde 6 no bi bez varmis onu denedim kuru kalktı aslında ama emin olamadım 🫣
myangelson simseklivekalpli keşke bende bedeni buyutsem mi.diye düşündüm 4 numara kullanıyoruz. Ama oğlum koca yatağına sığmıyor döne döne uyuyor yüz üstü uyuyor sürekli 🥲
gizematadeniz simseklivekalpli ben de gunduz 11 kg ogluma 5 no molfix kullaniyorum ama gece 5 no prima premium care. Gece molfix taşırıyor