simseklivekalpli Kızım 11kg. 5 numara molfix kullanıyoruz. Hiçbir yerden küçük gelmiyor, sıkma yapmıyor ama gece bezi taşıyor sabah sırılsıklam uyanıyor. 6 no normal için çok büyük gelir, buna yaşayıp çözüm bulan var mı?
uykusuzanne__ simseklivekalpli geceleri büyük bez kullanın yoksa taşırma oluyor ben çözümü öyle buldum
urasmom6 simseklivekalpli benim bebeğimin de iki gecedir taşıyor normalde böyle bi sorun olmuyordu gündüz de bezi ne kadar durursa dursun taşmıyor neden oluyor anlamadım bende bekleyim belki sebebini bilen birisi yazar
papatyatanesi simseklivekalpli ayy en muzdarip olduğum konu🥲oğluma gündüz 6 numara takıyorum geceleri sleepy nin mavi paketlisi var 7 numara kullanıyorum taşmıyor şükür🥰 tabi biraz da bebeğin yatma pozisyonundan da kaynaklanıyormuş yüz üstü yatarsa taşma ihtimali daha yüksekmiş benim oğlum yüz üstü çok yatarsa bazı geceler fire veriyoruz ama onun harici taşmıyor
Mariposa uykusuzanne__ geceleri büyük bez kullanın Knk mantiken buyuk bezden daha cok taşmaz mi 🤔 bilemedim @simseklivekalpli . Uyumadan once cok su falan mi iciyo acaba
simseklivekalpli papatyatanesi her yana dönüyor valla, uzun zamandır tasma yaşamıyorduk yeni de 5 no bez aldım tasmasi üzdü beni 🫣
goldengate simseklivekalpli bizdede tasiyor o yuzden gece de degistiriyorum bezini,bizimki aksamdan sabaha durmadan su ictigi icin
simseklivekalpli goldengate damacanaya ağzını dayıyor direkt🤣 gece değiştirirsem uyanır ve uyumaz, sabah değiştiriyorum o yüzden mecbur
barlasfunda simseklivekalpli Benim bebeğim iki aylık iki beden kullanıyorum Molfix kullanıyorum ama sürekli sızdırıyor hem çişi hem kakasını yani sürekli üst değişmekte olmuyor çocuğa da geçiyor prima kullanıyorum şu anda ona geçtim Molfix’in iki bedenine göre Primanım iki bedeni daha büyük Ve daha çok hapsediyor Kakayı falan Onu deneyimleicem Şu anlık memnunum bakalım
JanJan_ simseklivekalpli Gündüz ben de molfx kullanıyorum gece prima premium care kullanıyorum çok memnunum molfix gecelere dayanmıyor
simseklivekalpli Mariposa yok çiçeğim bugün evde 6 no bi bez varmis onu denedim kuru kalktı aslında ama emin olamadım 🫣
myangelson simseklivekalpli bizim de 2-3 gündür taşıyor 😩 geçen gece üst baş değiştirdik dün gece de üstüne geçmesin diye dolmuş bezi değiştirdim. Öyle de uyanıyor işte 🤦🏻♀️ yani oğlum gece en az 2 kere mama içiyor yaz olmadigi için de ter yoluyla çıkmıyor ona bağlıyorum ben 🥲